Tequila's, sombrero's & taco's in Mexico!

Nog maar 1 nachtje... :)

Morgen is het zover: de reis naar de VS en Mexico. Alles is geregeld, tas min of meer ingepakt... laat dat vliegtuig maar komen!

Om 12.20 uur vertrekt mijn vliegtuig vanuit Amsterdam naar Los Angeles. Onderweg heb ik nog een stopover in Washington DC, waarna ik rond de klok van 20.30 uur in Los Angeles aankom. De vlucht duurt met stopover erbij zo'n 17 uur, dus ik heb genoeg tijd om lekker filmpjes te kijken in het vliegtuig dacht ik zo!

Mijn eerste hostel is aan de Hollywood Boulevard (http://www.hollywoodhostels.com/), recht aan de Walk of Fame... leuk! Ik verblijf daar in eerste instantie 3 dagen, daarna zien we wel weer verder... Vanaf deze website hou ik jullie op de hoogte van mijn reis. Natuurlijk ben ik ook per e-mail bereikbaar (ja ja, voor alle sappige roddels uit Nederland). Tegenwoordig kan je ook via internet bellen met Skype.Het kost niks en hetprogramma'tje is eenvoudig te downloaden enhet enige wat je dan nog nodighebt is een headset/microfoontje(mijn gebruikersnaam op Skype = erik21061985)... tot snel!

Groetjes, Erik

PS. De foto's van het huis-/afscheidsfeest zijn te vinden onder ''foto's'.

Reacties

Reacties

klaas

oi oi lekkere vent, heel veel plezier gewenst. En vergeet geen stoepkrijt mee te nemen om je naam te vereeuwigen op de stoep van de walk of fame.
dikke knuffel

Gijs

Erik,

Heel veel plezier de komende tijd. Hoef je even niet op je oma te passen.
Eigenlijk ben ik wel een beetje jaloers, maar ja iemand moet het eten en drinken voor mijn familietje verdienen.
Groeten uit Etten-Leur
Gijs

Jay La

Hey lieve neef, have fun & enjoy!

LA: echt hoe wreed is dat!?

Kus!

Leonard

Dude, pak ze!

Marthe

Heey erik! Jij gaat dus ook eindelijk! Heel veel plezier, ik ga je zeker volgen op je site! Geniet ervan en vergeet niet practicando espanol, heh ;) kus Mart

José

lieve Erik, geniet ervan en wij zijn weer heel benieuwd naar je verhalen en foto's. liefs, Stefan, Iris, José.

Debby Snell

Hey Erik,

Wil je heel veel plezier toewensen! Geniet ervan, maar denk dat dat wel goed gaat komen :-)

xx
Debby

Annemarieke

Hoi Erik,
Alweer maanden het land uit? Schande! Die studenten van tegenwoordig doen maar.....
(Is gewoon de kift hoor, wil ook graag weg, maar ja, de plicht enzo)
Een hele fijne tijd, doe geen dingen die ik ook niet zou doen.
Ik zou het bijzonder leuk vinden wanneer je me uitgebreid op de hoogte houdt.

Annemarieke

o ja, ik vergat nog......
geniet ervan

Bianca uit het verre Zuid Oost

Onwijs leuk om te lezen en te bekijken.....

geniet,

Bianca

pa

Goh Erik,

Ik zou zo naar je toe willen komen en in vrijheid te kunnen genieten, maar ja, net als Annemarieke heb ik ook zo mijn plichten. Althans op dit moment. Wij krijgen ook nog wel kansen op zoiets )zoals trouwens ook in het verleden, maar toch als ik jou zo zie reizen dan begint het toch te kriebelen.... Ga zo door.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!